Returnarea produselor

Clientul Ariola Prodcom poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:
• Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
• Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;
• Produsele prezinta defecte de fabricatie
• Clientul s-a retras din contract in termenul de 30 zile de la data livrarii comenzii. Astfel Ariola Prodcom extinde in avantajul clientului termenul minimal de 14 zile prevazut in art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative

Ariola Prodcom poate oferi acoperirea tuturor costurilor de livrare pentru produse returnate (atat la livrare cat si la returnare indiferent de motivul returnarii) ca si procedura de fidelizare daca se foloseste acest formular mentionat la art 7.8.3 pct a) iar returul se solicita si proceseaza prin sectiunea Contul meu de pe site-ul www.ariola-shop.ro . In cazul in care Clientul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, personal) se va aplica art 13 alin 3 si art 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Ariola Prodcom cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere disponibil pe site-ul Ariola Prodcom SRL in sectiunea Retur;
b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.

Clientului care a notificat Ariola Prodcom conform art 7.8.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Ariola Prodcom sau unei persoane autorizate de Ariola Prodcom sa receptioneze produsele (de obicei firma de curierat rapid indicata in formularul de Retur de pe www.—–.ro), fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 30 zile de la data la care acesta a comunicat Ariola Prodcom decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 30 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului.

Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
• In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 30 zile prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
• In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).
• In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.

Membrul/Clientul va fi informat in e-mailul de plasare a comenzii daca acesta este returnabil sau nu si daca exista costuri in caz de retur. Produsele ce constituie un kit/set trebuie returnate ca un kit/set.

In cazul retragerii din contract a Clientului, Ariola Prodcom ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului conform art. 7.8.2. si 7.8.3. Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.

Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).