Cum comand

Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor fizice sau juridice cu adresa de livrare in Romania. Devenind Membru, persoana declara faptul ca intruneste conditiile susmentionate.

Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate exclusiv pe site. Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi.

Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

Contractul la distanta este considerat incheiat de catre Ariola Prodcom atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre Ariola Prodcom, in urma receptiei tuturor produselor (dpdv cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre Ariola Prodcom. Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, Ariola Prodcom are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de Ariola Prodcom (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca Ariola Prodcom nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.

Ariola Prodcom va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabila adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
• neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
• invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Ariola Prodcom, in cazul platii online;
• datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
• activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Ariola Prodcom si/sau partenerilor acestuia;
• realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
• pentru alte motive obiective.

In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Ariola Prodcom in maxim 14 zile calendaristice de la data la care Ariola Prodcom a luat la cunostiinta de acest fapt .

In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de Ariola Prodcom, Ariola Prodcom va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 14 zile de la notificarea clientului.

O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului. Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe www.ariola-shop.ro mentionand clar solicitarea si numarul comenzii.
a. Clientul renunta la un produs si notifica Ariola Prodcom inainte de expedierea comenzii
b. Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda
c. Intarzierea livrarii cu maxim doua saptamani peste limita maxima de livrare
d. Modificarea adresei de livrare
e. Cumularea comenzilor (valabil doar pentru comenzile cu plata la livrare) cu perioade de livrare apropiate. In situatia cumularii unei comenzi, comanda initiala se anuleaza si statusul acesteia va aparea ca fiind „comanda anulata”, iar produsele aferente comenzii cumulate se vor adauga in comanda cu care se solicita cumularea.
f. Modificarea metodei de plata
g. Modificare date pentru facturare

Comenzile nu pot fi modificate, in cazul in care Clientul opteaza pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora.
In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, lunadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

Comanda telefonica
Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice. Clientul / Membrul nu poate solicita modificarea comenzii la telefon.